Book Haul + Concurs pe Facebook

Nu îmi vine să cred că a trecut fix o lună de când am scris ultima oară pe blog!!

De fapt pe cine mint?! Normal că asta avea să se întâmple având în vedere că am început un nou loc de muncă! Încă încerc să mă pun la punct cu programul și cu noile evenimente din viața mea, evenimente despre care poate o sa vorbesc la un moment dat și cu voi.

Daar, pe lângă muncă, recenzii restante, timp lipsă pentru citit, frustrare și lacrimi s-au mai adunat și câteva lucruri de bine; prieteni noi și CĂRȚI! 

În această lună care a trecut de când nu am mai scris s-au întâmplat fooarte multe! Printre care a fost și ziua mea, am început colaborarea cu încă două edituri și m-am revăzut cu două prietene dragi!

În primul rând, sunt foarte bucuroasă să anunț, în sfârșit, că am început o nouă colaborare cu Editura All și Editura Corint

De la Editura All am ales două cărți scrise de Cecelia Ahern și anume ”Anul în care te-am întâlnit” și ”Cum să te îndrăgostești”. Pe cea de-a doua am început-o deja și sincer îmi era dor de stilul Ceceliei, acea poveste frumoasă puțin dramatică dar cu doza aceea de umor de care ai nevoie pentru a spune că și cartea aceasta a fost excelentă.

Coletul de la cei de la Corint a venit chiar cu două zile în urmă! Am fost tare încântată când au postat pe pagina lor că sunt în căutare de colaboratori noi și încântarea mea a crescut exponențial în momentul în care am primit un răspuns pozitiv în urma mail-ului trimis pentru a îmi exprima interesul în legătură cu această oportunitate. 

Am ales să citesc de la ei trei cărți apărute relativ nou în colecția Leda Edge, colecție pe care o iubesc și din care aș vrea ca la un moment dat să dețin toate cărțile. Nu știu ce se întâmplă cu mine de au început să mă intereseze cărțile cu titluri siropoase, având în vedere perioada prin care trec, ar trebui să mi e facă ”greață” la auzul cuvântului ”iubire”, dar iată cum ”Lumina iubirii” de Jay Asher și ”O frântură de alb” de Jaclyn Moriarty, două cărți cu titluri siropoase, au reușit să îmi capteze atenția și să vreau să aflu ce povești ascund în interiorul paginilor. 

De asemenea, nu am putut să nu aleg ”Misterul gemenelor” de Adi Rule! Am vrut această carte de cum s-a publicat coperta și descrierea. Pare un subiect super interesant și parcă nu am mai citit de ceva timp o carte care se duce ușor spre fantasy.

Julia de la Cărți cu Colți mi-a făcut o surpriză mai mult decât plăcută la câteva zile după ziua mea când a venit la București pentru câteva zile! M-am întâlnit cu ea și cu Monica (colegă de pe blog) pentru a petrece ziua împreună și mi-a făcut cadou câteva cărți de care m-am bucurat foarte mult! Tot ce se află în poze, în afară de ”Zece respirații scurte” pe care am câștigat-o la un concurs, este de la ea. 

Îi mulțumesc încă o dată pe această cale pentru cadoul minunat și pentru ziua pe care am petrecut-o împreună. Chiar dacă eu nu aveam tocmai starea necesară în acea zi, pe parcurs, mi-au priit nespus de mult orele pe care le-am împărțit cu aceste fete extraordinare.

dav

”My dilema is you 1” și ”Magonia” sunt două cărți pe care le voiam de mult și pe care sper că voi apuca să le citesc anul acesta, având în vedere că am și alte priorități în materie de citit. Aceste cărți le-am obținut în urma unui schimb de cărți.

dav

O da! Am lăsat ce era mai bun la sfârșit! ”Pecetea morții” este o carte mult anticipată, cel puțin de mine, așa că evident că nu am putut rezista să nu fac o precomandă, mai ales că am primit și epilogul trilogiei ”Divergent”. Abia aștept să citesc o nouă poveste scrisă în stilul caracteristic al Veronicăi Roth!

Pe final, ca de obicei, vă las poza de grup, dar aș vrea să îmi spuneți și voi ce cărți v-ați mai luat în ultima vreme!

Nu uitați că pe pagina de Facebook a blogului tocmai am dat drumul unui nou concurs  unde puteți câștiga 3 cărți de la 3 edituri diferite!

dav

Keep reading,

Love S

Un gând despre “Book Haul + Concurs pe Facebook

Lasă un răspuns

