Book Haul – Herg Benet

img_20161222_135022_315

Am revenit cu un nou book haul pe care nu mă așteptam să îl fac (cel puțin nu luna asta), dar cei de la Herg Benet mi-au făcut o surpriză foarte plăcută. 

Sunt bucuroasă să vă anunț, cu această ocazie, că voi continua colaborarea cu această editură, un lucru de care sunt tare încântată. M-au suprins din nou și cu acest colet pentru că nu mă așteptam să găsesc atâtea bunătăți!

În prima instanță mi-au scris să le spun trei cărți pe care mi le-aș dori dintr-o listă. Am menționat trei (dintre care una nu se afla pe lista respectivă pentru că abia ieșise de la tipar) și încă trei, asta în caz că una dintre cărțile pe care le-am enumerat nu erau pe stoc. 

Ei bine, surpriză! Le-am primit pe toate șase!

dav

Printre primele cărți de la editură pe care mi le-am dorit încă de când le-am văzut la Gaudeamus se află chiar noul volum al Cristinei NemerovschiZilele noastre care nu vor mai fi niciodată. Ar fi a doua carte pe care o voi citi scrisă de această autoare. Prima, Păpușile, nu m-a dezamăgit și m-a motivat să încerc și alte creații. 

Acest roman cred că se va afla printre primele pe care le voi citi din acest colet.

Sertarul cu ură este unul dintre volumele pe care le vânez de multă vreme. Mai exact de când am îndrăznit să îmi doresc să citesc și poezie. Recomandarea a venit din partea lui Daniel (vă învit să îi urmăriți canalul de YouTube și blogul pentru că are un conținut foarte mișto și face niște recenzii excepționale) care mi-a spus că indiferent dacă nu am abordat poeziile până acum, aș putea să încep cu cele ale Ancăi Zaharia. Având în vedere titlul și coperta, mă aștept la niște poezii hardcore care să îmi zbârlească pielea. 

Un alt volum pe care mi-l doream de când am fost la Gaudeamus este Jurnalul primei mele morți de autoarea Ioana Duda. Am vrut această carte în primul rând datorită autoarei. Nu pot să explic, dar am văzut câteva interviuri și niște poze de la lansări și am avut un fel de click sau conexiune (de ținut minte că nu am vorbit niciodată cu ea) care m-a îndemnat să o cunosc prin intermediul cărților ei. Am căutat rapid această carte, am citit câteva pagini din ea și cam atât a trebuit pentru a mă cucerii.

dav

De Corina Ozon auzisem de ceva vreme și mă interesasem de cărțile acesteia, aflând că ea a scris seria Amanții, un subiect care nu m-a atras cine știe ce. La ceva timp am văzut într-o librărie Până când mă voi vindeca de tine, o carte cu o copertă minunată care mă chema ușor spre ea. Am citit câteva paragrafe și m-am convins că ar fi o lectură care ar fi pe gustul meu. Același lucru s-a întâmplat și cu Tentații când am văzut-o la Gaudeamus și am citit câte ceva din ea. Concluzia: abia aștept să citesc aceste două cărți ale Corinei, o autoare foarte apreciată, din câte am citit în online.

dav

Ultima carte pe care v-o arăt este și cea pentru care sunt cea mai entuziasmată! Este vorba de Renașterea de Lavinia Călina, al treilea volum al seriei Ultimul avanpost (recenzii: vol. 1vol. 2). Se știe deja că sunt o fană declarată a Laviniei și a cărților ei și așteptam cu sufletul la gură volumul trei din serie, fiind una dintre seriile mele preferate. Cu siguranță voi începe lectura cu această carte!

Cum spuneam la începutul articolului, sunt foarte încântată și surprinsă de ceea ce am primit și mulțumesc încă o dată editurii Herg Benet pentru cărți! Mi-au adus bucurie în suflet, așa de sărbători!

dav

Keep reading,

Love S

Un gând despre “Book Haul – Herg Benet

Lasă un răspuns

