Jumbo Haul!

img_20161215_173601

Hey guys! Dacă mă urmăriți pe Instagram și Facebook, probabil că știți deja că ieri am făcut câteva cumpărături prin Jumbo pentru a aduce și la mine în casă spiritul Crăciunului.

În caz că nu știați deja, Crăciunul este perioada mea favorită din an. În primul rând, pentru că ador să îmi decorez camera și să fac bradul și să cumpăr cadouri și în al doilea rând, pentru că este perioada în care primesc eu cele mai multe cadouri…asta pentru că DHA vine Moș Crăciun, dar după vine ziua mea de nume și următoarea lună vine și ziua mea. Pe scurt, îmi place foarte mult iarna pentru că este în avantajul meu :))

Anyway, anul acesta am făcut bradul la mine în cameră pentru că am eliberat ceva spațiu și mi-am spus că a venit vremea pentru niște decorațiuni noi și dacă Jumbo nu este locul potrivit de unde să le iau, nu știu care este.

Am păstrat bonul pentru a vă spune exact cât am dat pe fiecare articol.

dav

Așa cum am spus, principalul obiectiv a fost să îmi mai iau niște decorațiuni de Crăciun. Am decis să fac bradul predominant roșu cu auriu (sincer cam astea erau și culorile predominante în Jumbo). 

M-am hotărât la două seturi a câte 30 de globuri aurii și roșii. Globurile sunt de mărime medie și au 3 modele: mate, lucioase și cu sclipici. De asemenea, în fiecare cutie se afla și o ghirlandă de beteală de aproape 3 metri pe aceeași culoare (nu mă așteptam să fie așa de lungă pentru că la cum era împachetată părea că au pus-o acolo doar de efect :D). Un set a costat 39,99 de lei.

Obligatoriu am luat și niște beteală pentru că cea pe are o aveam eu era în toate culorile și aproape de aceeași vârstă cu mine. Evident că am menținut culorile și am găsit beteală de 3 metri la 9,99 de lei. 

Un alt articol de care aveam disperată nevoie a fost vârful de brad. Vârfurile pe care le aveam eu erau toate groaznic de grele și inevitabil vârful ajungea să nu mai stea drept indiferent de cât de bine îl fixam eu. Am ales un vârf în formă de stea care mi s-a părut foarte drăguț, nimic exagerat sau sclipicios și am dat 9,99 de lei pe el.

Cele două seturi mici pe care le vedeți în josul pozei sunt niște cârlige cu bandă dublu-adezivă (3,99/set). Aveam nevoie și de niște instalații de brad aurii (pentru că roșii deja aveam) dar am fost surprinsă să văd că erau niște prețuri foarte mari, între 40 și 60 de lei. Ce-i drept este că aveau și niște dimensiuni foarte mari, dimensiuni pe care nu aveam cum să le folosesc. Așa că o să mai iau o instalație, cel mai probabil dintr-o piață. 

Dar chiar dacă nu am găsit instalație, am dat de aceste seturi de cârlige pe care le-am folosit pentru a agăța două instalații (mov și albastru) de cele două corpuri de bibliotecă pe care le am.

dav

După ce cu greu am plecat de la raioanele cu chestii pentru Crăciun, am ajuns la cel de lumânări parfumate și seturi de lumânări și aranjamente etc. M-am dus acolo direct cu gândul că mi se terminaseră lumânărelele parfumate și aveam nevoie de un alt set la fel pentru că mi-a plăcut foarte mult cum miroseau, așa că am luat același set de 21 de pastiluțe cu miros de ciocolată și vanilie la 5,99 de lei.

Fix lângă setul acesta pe care l-am luat, am dat de suporturi de lumânări, care mai de care mai frumușele, mai mari, mai mici, mai colorate ș.a. Am pus imediat ochii pe suporturile din poză! Mi-au plăcut foarte mult pentru că sunt mici și sunt dintr-o sticlă foarte foarte rezistentă! Și am avut un șoc atunci când am văzut că erau doar 1,99 de lei….Așa că am luat 6!

dav

În final, nu am putut să plec fără să iau aceste două stickere de perete. Eu deja am ceva chestiuțe pe pereți gen păsari, fluturi and stuff, dar mereu mi-am dorit să îmi pun și stickere cu texte. Iar cele din imagine m-au cucerit. Cel mic a fost 4,99 de lei, iar pe cel mare am dat 9,99 de lei.

În caz că încă nu v-ați făcut aprovizionarea de decorațiuni de Crăciun sau încă nu v-ați hotărât ce cadouri să oferiți, sper că acest articol v-a ajutat și v-a motivat suficient de mult încât să dați o fugă până în Jumbo. Într-un articol anterior am pus o listă cu orașele din România în care se află Jumbo. Pe atunci erau deschise magazinele în Arad, Oradea, Ploiești și Timișoara, nu știu dacă între timp această listă s-a mărit.

Keep reading,

Love S

Lasă un răspuns

