Book Haul 2.1

book-haul-2

Este decembrie! Luna cadourilor! De obicei, în această perioadă fac cumpărături compulsive. 

Zilele trecute am trecut printr-o experiență cu cei de la elefant de care am înțeles că au avut și alții parte (din păcate). Povestea pe scurt este că făcusem o comandă de câteva parfumuri la prețuri aproape ireale iar a doua zi am primit un e-mail de la ei spunându-mi că a fost o eroare tehnică, greșiseră prețurile și au fost nevoiți să îmi anuleze comanda, dar în schimb îmi oferă un voucher de 50 de lei pentru care nu era necesară o comandă de o sumă minimă.

Și evident că am profitat!

dav

Mi-am luat cele mai populare două volume din ultima vreme la noi în țară. Și dacă cumva aveți impresia că v-am mai arătat aceste cărți, ei bine nu vă înșelați. Le am în engleză pe amândouă dar voiam și o ediție de film (nu conta dacă era în română sau engleză) și dacă tot am adăugat în coș primul volum, am decis să îl iau și pe al doilea pentru că mă frustrează extraordinar de tare că cele în engleză nu sunt de aceeași dimensiune!!

dav

În continuare mi-am luat două cărți pe care le voiam de ceva timp pentru că a fost la un moment dat o nebunie cu cele două. Toată lumea le citea, mai puțin eu. 

Sunt niște volume destul de subțiri și sper să apuc să le citesc pe amândouă până să se termine anul. Deja am răsfoit puțin ”de vorbă cu emma” și îmi place ceea ce am văzut pe acolo.

dav

Ei, probabil că la asta nu vă așteptați. Am observat că de fiecare dată când îmi iau niște cărți de psiho, evit să le includ prin book haul-uri pentru că am impresia că nu v-ar interesa. Dar am văzut că sunt niște reacții pozitive la postările anterioare pe care le-am scris inspirate din facultate și cred că poate sunt persoane interesate și de astfel de cărți.

Mă țin de foarte mult timp să îmi iau niște cărți pentru teste proiective ca să aprofundez mai bine subiectul. Practic, testele proiective sunt testele acelea în care vă spune psihologul să desenați un copăcel, sau o familie, sau vă arată niște poze și vă întreabă ce credeți că se află acolo. Ei bine, desenele și răspunsurile pe care le dați, sunt interpretate și analizate de psiholog. Iar cărțile pe care le-am luat mă vor ajuta și învăța cum să le interpretez și în funcție de ce.

Presimt că toți prietenii și membrii familiei îmi vor deveni cobai în scurt timp! :))

Sunt tare încântată de ce mi-am luat și abia aștept să parcurg fiecare carte în parte! Voi ce v-ați mai luat?

Iată și poza de grup!

dav

Keep reading,

Love S

Lasă un răspuns

