Cum am ajuns să prind drag de Game of Thrones…

hd-game-of-thrones-wallpaper

Dragii mei, vă spun sincer că nu am crezut niciodată că voi face această postare…asta până acum două luni!

Totul a început cam acum un an când prietenul meu mă toca la cap aproape în fiecare zi încercând să mă convingă să încep să mă uit la Game of Thrones. De dragul lui am zis ”Bine! Hai măcar să încerc, în fond și la urma urmei și el s-a uitat cu mine la un episod din Grey’s Anatomy (și chiar dacă el nu vrea să recunoască, cred că i-a plăcut!)”. 

Zis și făcut! Am descărcat chiar întregul sezon 1! Atât de ambițioasă am fost! Dar din păcate, pentru el, am văzut primul episod și nu am avut niciun fel de revelație în ceea ce privește serialul. Nu am l-am perceput ca pe o nouă și uimitoare descoperire în materie de TV shows, nu a trezit nici cel mai mic interes în mine. În continuare mi s-a părut over rated, așa că am dat delete sezonului la fel de repede cum l-am descărcat!

Dar ceva s-a întâmplat la jumătatea lui octombrie! Cred că ajunsesem la zi cu toate serialele la care mă uit (și credeți-mă că sunt multe, am zis că o să mă străduiesc să fac o strategie despre cum aș putea să vorbesc despre fiecare în parte) și având în vedere că îmi aminteam cam tot ce s-a întâmplat major în primul episod, am decis să mă uit online și la al doilea…Next thing I know…am primul sezon descărcat din nou în laptop și am ajuns la ora 5 dimineața la jumătatea sezonului.

I got hooked! Probabil din cauză că atunci mă uitam din proprie inițiativă și nu doar pentru că cineva îmi spunea non stop să mă uit. Este exact ce se întâmplă cu cartea pe care mi-o recomandă tatăl meu să o citesc de mai bine de 4-5 ani cred, și anume ”Elevul Dima dintr-a șaptea”….și ce credeți, nici până în ziua de azi nu am citit-o doar pentru că îmi spune el să o citesc!

Într-adevăr…m-a prins foarte tare serialul, am ajuns la zi în mai puțin de o lună și recunosc că este un serial bun și foarte bine gândit cu efecte speciale de top. Am prins și drag de personaje, chiar dacă știam în mare parte cine moare și cine trăiește, cine este bad and good etc. 

În ceea ce privește cărțile, am avut primul volum și l-am dat la un concurs fără ca măcar să-l fi citit pentru că am ajuns la concluzia că nu voi citit niciodată cărțile. Asta pentru că este genul de lume și poveste de care prefer să mă bucur văzând-o, nu citind-o. La cât de complex este tot plot-ul, bănuiesc că sunt o multitudine de descrieri și cel mai probabil m-aș plictisi citind cărțile.

Acestea fiind spuse…Da T, ai avut dreptate, este un serial foarte bun și îți mulțumesc pentru că m-ai făcut să mă uit la el. Dacă nu ai fi fost tu, mai mult ca sigur nu luam decizia asta.

Hai că poți să te umflii în pene acum! :))

Joking…You know I love you! *wink*

Keep reading,

Love, S

Un gând despre “Cum am ajuns să prind drag de Game of Thrones…

Lasă un răspuns

