Recenzie: "Intimidare" de Penelope Douglas

„Numele meu este Tate. Totuşi, el nu îmi spune aşa. Nici măcar nu i-ar trece prin cap să mi se adreseze atâtde familiar, asta în cazul în care mi s-ar adresa cât de cât. Nu, abia dacă îmi vorbeşte.

Dar nici nu mă lasă în pace.

Cândva, am fost cei mai buni prieteni, după care a început să se lege de mine şi a decis că scopul lui este să îmi ruineze viaţa. Am fost umilită, exclusă şi bârfită în toţi anii de liceu. Cu cât trecea timpul, cu atât mai chinuitoare deveneau farsele şi zvonurile puse la cale de el, şi deja mi se făcuse lehamite să mă tot feresc din calea lui. Am plecat chiar în Franţa pentru un an de zile, ca să îl evit.

Doar că, acum, m-am săturat să mă mai ascund şi nici de-a naibii nu îl voi lăsa să-mi distrugă ultimul an de liceu. Poate că el nu s-a schimbat, dar eu am făcut-o. Este timpul să ripostez.

Nu mai am de gând să-l las să-şi bată joc de mine.

Recenzie – Spoiler Free

Am citit cartea aceasta cam acum o lună şi ceva şi efectiv nu mi-am găsit timp să-i fac o recenzie, dar a venit vremea să mă revanşez pentru aceasta absenţă din lumea virtuală.
     După cum poate aţi citit în descriere, este destul de clar despre ce este această carte şi ce fel de subiect abordează. Până la urmă, subiectul povestirii a fost motivul principal pentru care am luat cartea, pentru că, am spus-o şi o să o mai spun, consider că această problemă a intimidării nu este atât de mediatizată la noi în ţară faţă de S.U.A.
     Lăsând la o parte pălăvrăgeala şi motivele mele personale de a citi cartea, a fost o lectură uşoară. Am terminat relativ repede cartea. Mi-a plăcut totul la aceasta, de la personaje, acțiune până la deznodământ.
     Relația dintre Tate și Jared este pe tot parcursul acțiunii una extrem de tensionată. După ani lungi și grei de tortură din partea lui, protagonista găsește puterea de a riposta împotriva agresiunii psihologice la care este supusă. Asta nu mi s-a părut în totalitate ”sănătos”. Consider că cea mai bună soluție era ignoranța. Cum se spune, pedeampsa supremă este indiferența. Dar poate că dacă nu alegea această strategie, acțiunea nu ar mai fi fost atât de captivantă.
     Chiar dacă mi-a plăcut personajul lui Jared, tot nu îi găsesc o scuză pertinentă pentru ceea ce a făcut. înțeleg de ce a acționat așa, dar cu siguranță putea să procedeze altfel!
     K.C., prietena cea mai bună a lui Tate nu mi s-a părut chiar o prietenă, pentru motive evidente pe care, dacă veți citi cartea, veți fi cel mai probabil de acord cu mine. Mi s-a părut oarecum indiferentă față de sentimentele prietenei ei.
     Mă așteptam ca motivul pentru care Jared făcea toate acele lucruri să fie cel intuit de mine, dar din păcate nu pot da mai multe detalii pentru că ar însemna să dau mare spoiler, și nu vreau să fac acest lucru. Mi-a plăcut mult sfărșitul, a fost o mică întorsătură de situație la care nu mă așteptam, și știți cât de mult îmi place să fiu luată prin surprindere într-o carte!
     Închei această recenzie spunân-du-vă că această carte merită citită, este ușor de citit, plină de evenimente și enjoyable. Mai exită o variantă a acestei cărți care este povestită din punctul de vedere al lui Jared și chiar aș plăti pentru a intra și mai adânc în personalitate lui. Volumul se numește ”Until You” și este notat cu 4.41/5, ceea ce înseamnă că este destul de bună. De asemenea, sunt și volumele 2 ș 3, ”Rival” și ”Falling Away” iar volumul 4, ”Aflame” este așteptat să fie publicat pe 15 aprilie 2015.
     Pe Goodreads, dacă nu mă înșel, i-am acordat 4,5 stele.

2 gânduri despre “Recenzie: "Intimidare" de Penelope Douglas