Recenzie : The Mortal Instruments – City of Bones (Film)

DA! În sfârşit s-a întâmplat , am fost să văd „City of Bones” . După lungi aşteptări din cauza faptului că am fost plecată din Bucureşti , marţi , 17 septembrie , am fost şi am văzut filmul .
     Privind „imaginea” completă a filmul a fost ok . În orice caz , nu te poţi duce la un film făcut pe baza unei cărţi cu aşteptări extraordinare pentru că inevitabil vor fi parţi din carte care nu vor apărea în film şi tot felul de chestii de genul acesta . Voi vorbi pe rând despre chestiile ce nu mi-au plăcut foarte mult mai întâi şi apoi despre lucrurile care mi-au plăcut .
     În privinţa personajelor , singurul care nu mi-a plăcut a fost Valentine . În primul rând , cine a avut ideea aceea cu codiţele … nu foarte inspirat , arăta ca un pirat !! Şi eu personal nu îl vedeam aşa de crud , cel puţin cu Jace , pentru că până la urmă , plăcut sau neplăcut , el simte o oarecare afecţiune faţă de Jace , nu se năpusteşte imediat la gâtul lui ca să-l omoare . Ca să nu mai zic de înfăţişare , unde este părul cărunt ?!!! Are aproximativ aceeaşi vârstă cu Hodge dar arăta de parcă Hodge ar putea fi bunicul lui . Ca să nu mai spun că un vânător de umbre cu sânge rece şi zeci de ani de experienţă poate fi ţinut locului de fiica lui de 16 ani cu un cuţit amărât la gât ? Fii serios ! Magnus mi s-a părut perfect ca înfăţişare numai că nu s-a comportat ca Magnus din carte . Magnus din carte flirtează ori de câte ori are ocazia . Magnus din film , în afară de faza de la petrecerea lui unde l-a numit pe Alec „păpuşă” a fost foarte serios , ceea ce nu ar fi trebuit . Raphael nici măcar nu ne-a fost introdus , dar banuiesc că a fost tipul ăsta . Pe Hodge nu prea l-am văzut şi i-au şi schimbat puţin firul poveştii faţă de carte , dar consider că este un personaj destul de important în carte încât să fi meritat mai multe scene şi replici în film .
          Legat de acţiune şi povestea în sine , cred că au facut muult pre multe schimbări , şi schimbarea de care nu sunt absolut deloc mulţumită şi pe care nu o pot trece cu vederea nicicum este faptul că au schimbat tot finalul , şi nu ştiu cum vor continua cu al doilea film în felul cum s-a terminat acesta . Aici vorbesc despre faptul că până la urmă Valentine nu a luat Pocalul Mortal ci a rămas la Clary . Nu mă aşteptam la asta şi probabil că este un lucru bun faptul că am fost surprinsă şi că efectiv ajunsesem în stadiul în care nu mai ştiam ce o să se întâmple , doar că nu pot să îmi închipui cum va fi remediată această problemă în urmatorul film , având în vedere că „City of Ashes” este numai despre găsirea Sabiei Mortale , ca să nu mai zic de tot ce se întâmplă în carte pentru că este o acţiune continuă , cu Simon şi Jace şi toate celelalte . Sper că o să iasă bine . Ce nu m-a mai încântat a fost că Simon nu a fost transformat în şobolan ci doar răpit de nişte vampiri chiar de sub nasul lui Isabelle , dar bănuiesc că nu au mai avut buget suficient şi pentru asta , ok … Iar la Dumort au fost şi Isabelle cu Alec , asta e oarecum ok , nu e o schimbare nemaipomenit de mare , nici nu prea au avut replici . Şi bătălia de la final s-a ţinut de fapt la Institut , şi ceea ce nu pricep este cum au putut să intre demonii acolo pentru că Institutul este pământ sfânt şi toate cele , dar din nou , bănuiesc că nu au mai avut destul buget .
           Acum lucrurile care mi-au plăcut . Evident scena din seră !! A fost aşa de drăguţ , şi cu Simon după aceea . Mi-a plăcut foarte foarte mult cum a fost creat momentul cu floarea de la miezul nopţii , a arătat aşa de bine !! Ce mi-a mai plăcut a fost faptul că ni s-a arătat cum a fost răpită Jocelyn , cum s-a luptat ea cu Pangborn şi Blackwell , foarte badass , şi cum s-a arătat că a  luat poţiunea aceea . Mi-au plăcut foarte mult şi scenele de luptă , mai ales cea din Hotel Dumort . Ce m-a încântat foarte mult este că au fost reproduse multe replici din carte , şi asta mi s-a părut absolut grozav .
          Cam asta ar fi părerea mea despre film , sper că nu am uitat să menţionez vreun lucru . Am terminat ieri şi al 3-lea volum al seriei , „City of Glass” , şi curand voi posta şi un review aşa că staţi cu ochii pe blog .
          Voi ce părere aveţi despre film , care au fost părţile voarte preferate ?

2 gânduri despre “Recenzie : The Mortal Instruments – City of Bones (Film)

1. Am vazut filmul de 2 ori, desii am facut o prostie sa vad filmul inainte. Nu am citit seria si imi pare rau. Mie mi-a placut filmul, a fost ok . Nu stiu care sunt partile preferate. Vreau sa citesc seria,si mai dupa aceea sa mai vad inca odata filmul :)) si ar fii bine sa continuie cu filmele… daca tot se apuca astia sa faca filme dupa serii de carti,sa faca macar dupa fiecare volum, sau un film la 2 volume..e naspa sa o lase asa neterminata 🙂 .